HiFi2you Banner11

Så blev det min tur. (Hifi4all)

  • Priboj Sonny-boy
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden - 5 år 9 måneder siden #2420 af Priboj Sonny-boy
Så blev det min tur. (Hifi4all) blev oprettet af Priboj Sonny-boy
God aften. Så blev det min tur til at forlade den synkende skude. Håber der er mere frisind her, hvilket noget kan tyde på.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved adm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #2421 af FotoKarsten
Besvaret af FotoKarsten på emne Så blev det min tur.
Velkommen. Ja, men kommer jo an på hvilken typer der kommer til. Og ind til videre er det heldigvis de rigtig typer der er kommer til her. Endnu en gang, velkommen!

- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
Det handler om lyden og ikke hvad det er eller har kostet!!!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #2427 af Beodude
Besvaret af Beodude på emne Så blev det min tur.
Vi prøver da vores bedste, for at andre også kan være her :)

I was only seventeen.
I fell in love with a gypsy queen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #2715 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Så blev det min tur.
Du bliver ved med, at linke eller omtale forhandlere uopfordret, hvilket falder ind under velment reklame. Jeg har før bedt dig om, at undlade det, men nu gør du det igen. Derfor er din adgang lukket.

For ..... vil bare deltage i trådene og er der et godt tilbud relateret til tråden, så linker jeg da gerne til det eller skriver om det, ellers skulle jeg hele tiden skrive pm

Så irriterende, også sket på facebook på den ene side, men er da stadig medlem på en anden side på facebook og en for vinly,rega pladespiller og en masse andre non facebook sider
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved gasolin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • WymaxReborn
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #2717 af WymaxReborn
Besvaret af WymaxReborn på emne Så blev det min tur.
Velkommen til. Der er bare ikke noget at gøre, siden derovre regeres med hård hånd, en hånd mange efterhånden opdager er lidt for stivsindet. Her på hifi2you behøver du ikke pakke noget ind, så bare slå dig løs.

Jeg kan heller ikke se at en velment reklame i form af et link til en annonce som brugeren måske kunne få gavn af, og andre måske også, kan være skadelig... Andet end at det selvfølgelig ville være godt for omsætningen at den velmente reklame i stedet er betalt for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #2718 af gasolin
Besvaret af gasolin på emne Så blev det min tur.
Skrev der var et godt tilbud på et sæt dynaudio emit m30 til 6995 istedet for 9995kr og hvor det var, trådopretter overvejede jbl, hvor synes han skulle kigge lidt på dynaudio emit m30, linkede ikke til siden, dem han havde fået et godt tilbud på kostede som ny lige under 4000kr pr stk og det andet sæt ca 3000-3500kr


Det var åbenbart for meget, svært med en kreativ,god diskussion når man ikke må fortælle om gode tilbud relateret til tråden, med mulighed for at trådopretter kan at gøre et godt køb, kunne selvfølgelig bare skrive hvilken sæt det var og prisen og så ellers lade trådopretter google det, måske endda skrive pm til mig hvis han ikke kunne finde tilbudet (har selv et sæt emit 10)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum