HiFi2you Banner11

Manglende strømforsyning til phono pre amp

Mere
6 år 6 måneder siden #8079 af Rosendal
Hej derude.
Jeg har fået strømforsyningen til min Thorens mm001 phono pre amp. væk i forbindelse med husrenovering. Der fremgår intet om hvor mange volt amp' en skal have og der er intet at hente på nettet. Forretningen jeg købte den i, eksisterer ikke mere, men efter henvendelse til anden butik blev jeg frarådet at forsøge mig frem, da de selv havde oplevet at ledning og kasse smeltede. Pga for høj spænding, går jeg ud fra. Er der nogen der har et kvalificeret bud, gerne ud fra egne erfaringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #8080 af Thomas
Den skal bruge en 15 Volt AC (vekselspænding) strømforsyning der kan levere min. ½ Ampere (500 mA)
Finder du en 15 Vac som kan levere 1 eller 2 ampere kan den sagtens bruges, da den torens ikke trækker mere strøm (ampere) end den skal bruge.

_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #8081 af Thomas

Bilag ikke fundet


_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #8082 af Rosendal
Ribbontweeter. Tak for svaret. Jeg havde godt nok set det billede på nettet, men kunne overhovedet ikke tyde skriften. Men på dit billede står det klart. Så er det bare på handelen og finde en sådan ting, men det kan vel ikke være så svært.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden - 6 år 6 måneder siden #8088 af Boydk
Her
eller
Her
Den sidste benyttede jeg til en Project tube Phonobox. Den skulle egentlig ha´ 16volt, men det gik fint med denne. Husk: Den har gammeldags højttaler-din-stik som udgang. Det virker fint, men køb det med. Det er efterhånden ikke dem, man har flest af i skuffen 8-)
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Boydk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum