HiFi2you Banner11

Debat om Hifi2you (Omdøbt)

Mere
2 år 11 måneder siden #14367 af Boydk
Sjovt, du skriver det, NydMusik....
Husker da tydeligt fra entusiast-tråden, hvor jeg pointerede, at jeg var nået dertil, hvor jeg havde lyst til at være, og ud over en pickup
hist og pist, skuller der ikke længere skiftes noget ud i mit anlæg.
Du var da den største fortaler for, at jeg med den indstilling ikke var en rigtig entusiast.
Uanset mine fortællinger om 40+ års jagt på det, der for mig var det ultimative til at fremstille den illusion, jeg nyder i dag;
var det ifølge dig ikke godt nok. Om end hovedrystende og lidt "pisset af", så droppede jeg at fortsætte, da du for mig stod
som en person (ligesom LydJørgen) man ikke kan nå, hvis man ikke har den samme mening.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14368 af Thomas

 


Der skal to til tango, og Thomas er lige så skyldig i at ødelægge forummet som Tornadoen. Det har lignet en utrættelig jagt af næsten sygelig karakter - vendettaagtigt. Hvis det er stilen, så er HiFi2You blevet helt uinteressant for mig.
Det er virkelig noget af en smøre, og med mange udsagn, personligt, og jeg var indstillet på at bare holde inde, men ombestemte og her er det.

Det har du jo skrevet flere gange og du er også en af dem der bliver tøsemopset af helt frivillige ting. Specielt, at fordi jeg udtrykker utilfredshed med en stil du gennemføre så tydeligt, så kalder du det for tøsefornærmet. Jeg synes bare det jeg gør, er at sige at så gider jeg ikke være med.
Hvis folk pludselig siger at de ikke gider være med, ja så opfatter jeg det som at være blevet fornærmet over et eller andet

Og det har ikke noget med en jagt at gøre, men det er nok som man ser det - der har i årevis kørt skriveri om kæmpe forskelle på bitte små ting som nu er pist forsvundet, men 6 måneders forsøg på at modbevise påstande er meget mere belastende for dig end 20 års hekserier. Er lidt usikker på hvad du mener, men jeg gætter på, at du blev træt af Lydjørgens utrættelige missioneren om det samme, og ikke ville lade det komme an på en blindtest, og det lykkedes ikke at få ham med - mit råd var at ignorere, for der kommer ikke noget ud af det. Det var rigtigt set - der kom ikke noget.
Nej jeg er ikke kun træt at Lydjørgen påstande, jeg er lidt træt af at al hifi drejer sig om ting som ingen kan bevise.

Havde jeg nu været på "din side" havde det nok været fint at jeg blev ved med at skrive og bevise at der er forskel på kulfiberkabler vs andre kabler Jeg syndes der er en lille forskel - begge har fordele, og jeg skifter lidt frem og tilbage - hygger mig med det. Tror nu nok kulfiberkabler bliver blivende.
Det skal det da også have lov til, som jeg også skriver om alle andre så skal man have lov til lige det man har lyst til, man skal bare ikke gøre det til en sandhed og nedgøre andres valg

Du er også en af dem der kaldte mig Gige agtig fordi jeg spurgte om du ville have lukket din profil (Den opfattelse fik jeg, da du skrev "Jeg logger af nu") (Det gør vi alle sammen når vi f.eks slukker PCen) og jeg spurgte ganske enkelt fordi Nielsen bad om at få lukket profilen så han ikke blev overplastret af mail om nye indlæg.
Nielsen blev jo også fornærmet fordi jeg prikkede til hans højttalere, men hvordan i alverden skal man se på ET sæt højttalere der beskrives som så godt som uden fejl og alle andre højttalere bliver beskrevet som lavet til idioter af idioter. Det er ren Lydjørgen. OK, du misforstod mig bare, den er ikke længere. Du har kritiseret mig, og derfor mister du fokus når du blander Nielsen ind i billedet. 
Så du mener at det er at kritisere dig at spørge helt almindeligt om du også vil have lukket profilen så du ikke modtager mails om nye indlæg ? Ja jeg blander Nielsen ind i det pga lige det med mails men jeg blander ham også ind i andet for han har været en del af siden her som andre også har.

Du kalder dig selv for entusiast, men det er der ikke meget der tyder på, så skulle det da være indenfor rammen i at rette på andre.
Man kan ikke rapportere andre og så selv bruge samme sprog - evt efterfulgt af en undskyldning. Jeg leger lidt med mit anlæg, og meget med at finde den mest optimale indspilning, og lytter meget til musik - derfor synes jeg at være en hi-fi entusiast. Da det ikke er en præcist defineret term, kan man sagtens være uening - "hul i det", som Kim Larsen synger et sted.
Ja hul i det og ja entusiast er vel efterhånden meget bredt

Noget tyder på at jo mere man selv synes man er inden for musikken/teknikken, jo mere sart bliver man og endnu lettere ramt.
Så du har nok helt ret i dit flotte skriveri omkring at det er 4 klasse.

Jeg kan prise mig selv lykkelig for ikke at have lige stor viden som jeg andre, for det må i sig selv være en stor belastning og især hvis man ikke har modspil. Jeg synes ikke min viden er stor, og jeg føler ikke den viden jeg synes at have er belastende for mig.
Fint, men den var heller ikke rettet direkte til dig men generelt

Trist at en test tog så hårdt på dig men sådan er livet nu og en rigtig entusiast havde modbevist på en eller anden måde, der nytter det ikke meget engang at ha været noget ved musikken (Højttalere) Om det "tog hårdt" er en opfattelse du har - for mig var det en øjenåbner, som jeg er tilfreds med at have fået. Hvorfor skal man gå i kamp/konfrontation/diskussion for at modbevise noget for at være entusiast - jeg ser ikke den sammenhæng.
En lille smule hårdt har det nok været alligevel da du følte dig før bag lyset og snydt.

Og så utilfreds som du så også er, kan du så se ideen med at køre et forum videre ? Ja det kunne du nok hvis du var på samme side, men du er jo på den anden side og det er så bare det. Jeg er ikke utilfreds med forummet, men har tydeligt kritiseret den måde du og Lydjørgen/tornadoen kørte frem på, og næsten 100% tog rummet med jeres 4. klasses diskussionsmetode. Og så kan du for min skyld kalde mig tøsefornærmet, men den udvikling i forummet gider jeg ikke være deltager i, hverken passivt eller aktivt. Det kørte fint da du udelukkede Lydjørgen for nogle kvartaller siden, men hvorfor du synes at nu skulle han lukkes ind, og kampene tages igen, ja det har jeg kun en forklaring på, som ikke lyder pænt, så den får du ikke.
Det gør ingenting at det ikke lyder pænt men det er så dit valg ikke at skrive det
valget om at lukke Lydjørgen ind igen var egentlig ikke mit, der var andre der mente at udelukkelser var en skidt ting så han kom ind igen og så er der 2 muligheder:
1: Ignorere ham som du skriver (Men det er prøvet gennem flere år på samtlige fora
2: Fylde ham så meget op med modbeviser at han kommer til et punkt hvor han må erkende. Fora flyder med påstande uden indhold og ignorer man det bare, så er det det læserne ser.
Jeg ser intet forkert i at tage 20 års kamp op og medbevise, det kan faktisk komme ret mange til gode


Jeg vil tro du vil begå dig meget bedre i f.eks Elabs gruppen som også kun er rene entusiaster, end her. Tak for dit råd - men sagen drejer vel sig her om HiFi2You, og ikke andre fora.
Det er så også hifi2you det handler om, ovenstående skrevet på en anden måde ville være; Jeg tror ikke hifi2you er noget for dig (og det viste sig at være helt rigtigt)

Skal man tro på visse ting så findes der kun 1 til 2% hifi der er lavet rigtigt og af de 1 til 2% er der kun 1 til 2% der er i besiddelse af det.
Lyder det logisk og rigtigt i dine ører ? Jeg havde for en del år siden brug for et råd om nyanskaffelser, og kontaktede min gamle ven Hother Bak, men han kunne ikke pege på noget, udover Diva'er, som han kunne anbefale med rigtig god samvittighed - det er vel de 1-2% du tænker på. Og nej, jeg synes det er for lille en %, men der er da vel meget på markedet som ikke er bedre end det der var godt for 10-25 år siden.  Efter dine tests er jeg blevet mere klar på hvor påvirkelige jeg er af forudindstillinger, så på den ene side er jeg superglad for mit eLabs og de modifikationer Nielsen har lavet på min Gustard, men kendte jeg til den kreds, så ville jeg nok have været glad for et Nagra, FM Acoustics eller Spectral elektronik.
Jamen det er da glimrende og som jeg utallige gange før har skrevet, så er det ikke sådan at der ikke er forskel på noget som helst og de modifikationer Nielsen har lavet kan med garanti både høres og måles, det er en meget stor forskel fra det jeg kæmper imod.
Jeg tvivler ikke det mindste på at manden ved hvad han snakker om, men jeg får tæerne helt om i hælen når der skal overdrives for at fremme sig selv.


Nej, hifi er blevet dybt til grin og folk stikker af, bliver fornærmet og starter op et andet sted for ikke at blive lige så meget til grin.
Jeg forstår facebook grupperne nu hvor dem der ikke følger linjen, bare kan blokeres og jeg forstår endnu mere de lukkede grupper hvor ingen kan læse rablerierne.

Tråden her får lov at køre lidt længere end først antaget (D12-4-2021) så har flere mulighed for at sige/skrive at de vil ha lukket deres profil, selvom det skulle være unødvendigt da alle profiler forsvinder når forummet bliver slettet.
Der er sgu for mange high end entusiaster der er alt for sarte til almindelig debat som frygter at blive taget med bukserne nede om anklerne. Som du har anerkendt, så deltog jeg i din test, og meldte klart ind, så egentlig sart synes jeg ikke at være.

Men om jeg er sart eller ej overfor dit indslag her om mig, er ikke så væsentlig, men jeg deltager ikke på et forum hvor jeg af indehaveren og redaktøren og moderatoren formulerer sig og udtrykker sig så kritisk, nedgørende og uhøfligt. det kan jeg også selv gøre og har gjort når jeg fik meget høj puls over noget her, men med den rolle du har her, forventer jeg en mere moden, afbalanceret og modereret deltagelse. Jeg har gennem tiderne opsagt nogle abonnementer fordi jeg ikke længere synes det var værd at fortsætte - det er ikke en tøsefornærmet handling, og jeg er heller ikke tøsefornærmet hvis jeg konkluderer, at du set fra min stol har drejet forummet hen et sted hvor jeg er lidt flov over at deltage.  

Jeg tænker også, at du må have siddet og gemt udtalelser, fundet dem frem, organiseret så de passer ind, og så ved en efter din opfattelse fundet en leglighed til at udstille inkonsistensen, eller hvad du nu mener er dårligt. Jeg tænker ikke altid over min formuleringerher på samme niveau, som hvis jeg skulle lave en afhandling om et eller andet, om jeg har skrevet noget  på s. 34, som jeg udlagde anderledes på s. 77.

Jeg gider sgu ikke udsættes for dig som moderators tættekam, der alene går på "hvor kan jeg fange ham - hvor kan jeg vise hans mangler, eller hvor kan jeg gøre ham til grin?"

Jeg er ikke ude på at gøre dig eller andre til grin og mht om jeg leder efter ting jeg kan skrive om, så nej - jeg har bare en god hukommelse.
Indehaver, redaktør, moderator er lige præcis det jeg ikke vil være og ser gerne jeg bliver opfattet som almindelig bruger, men nu ved folk jo at jeg er "indehaver" og skruer det nok sammen med en masse andet.
Hvorfor mener du (og en anden) at ejeren skal være mere moden og afbalanceret opførsel ? Skal en ejer være begrænset for at komme med sine udtalelser ?
Skal ejeren være (som du kaldte mig) Gige agtig og bare skrive sin mening og låse tråden så det ser ud som om at jeg har ret og fik det sidste ord ?
Nej så vil jeg hellere snakke med samme sprog som brugerne og tage kampene op - lige det kan du så ikke li.


Afsløringens sted er åbenbart det superentusiasterne frygter, så jeg forstår at hifi2you ikke er for så mange  Hvis du tænker på dine test, så tror jeg som jeg har skrevet, at der er rigtig mange der ikke vil se nogle ting i øjnene, og ikke har lyst til at evt. blive konfronteret med styrken i placebo. Hvis du ikke kan li' det, så bare kør lav profil, og vær tilfreds med, at have lavet en testmulighed hvor man kan teste det for sig selv. Vi ved vel alle her, at vi i bekendtskabskredse bliver betragtet som nogle der har mere og god viden om hi-fi - tænk hvis vi måtte indse, at det er vi ikke alligevel.

Og hvis vi ikke er bange for at melde ud, synes vi så det er interessant at sige til f.eks. fætter Niels der glad fortæller, at nu har han fundet det kabel vi anbefalede ham for 6 mdr. siden, til kun 6.000,- hvor normalprisen er 12.000,-, at "ærgerligt fætter Niels, jeg har i mellemtiden erfaret i en afslørende test, at et velspecificeret kabel til 1.000,- er lige så godt - du kan ikke høre forskel".  Tænk på hvilket tab i signalværdi der kan være i det.

Så, afsluttende, hvis jeg føler mig personligt kritiseret og/eller forfulgt gider jeg ikke være her. Det kan eller bør du og evt. andre kunne forstå. 

Det er helt dit eget valgt og at du føler dig forfulgt fordi man kan huske noget af det du har skrevet og kommenterer på det, ja så er du nok forfulgt, men det tror jeg alle mennesker så er.
Jeg tænker ikke bare på mine test, jeg tænker de debatter hvor der kommer påstande og når man vil ind til benet i de påstande, så går det i hårdknude og man forsvinder, det kalder jeg at blive tøsefornærmet.

Om du så læser dette her eller en anden læser det og fortæller dig det, skal jeg ikke kunne sige, men jeg har nu forstået at du ikke længere vil være en del af siden her og det er helt fint.
Den består nok ikke så længe alligevel 
Et forum hvor ejeren deltager som en almindelig bruger, bølgerne går højt uden moderering, klare modbeviser er nok ikke det folk er vant til at se på danske fora, det går ellers fint på udenlandske.

Vi får at se hvad der sker, men alligevel så takker jeg for din tid her.
(Hvis ikke du vil modtage mail om nye indlæg osv, så kan du slå det fra i din profil) ;-)
  


 

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14369 af Boydk

Kan se meget går på jeg er det helt store problem, synes ærligtalt Thomas sidste indlæg taler helt for sig selv, det taler også helt for sig selv  at man melder sig ind i et forum udelukkende for svine mig til med noget der har nu vist sig at være en løgn , jeg har ikke været indblandet i nogle af de episoder som Thomas har ført  frem som som det helt scoop mod mig.

Ja rigtigt jeg melder mig på de emne og tråde som interessere mig ,det samme gør jeg på  ASR.
De emner  er lydforskelle, rigtige Hifi principper i forhold til at skabe naturtro gengivelse,  diverse elektronik spørgsmål, og elektronik konstruktion, Alt andet skal jeg nok holde mig fra. , om man skal vælge produkt a eller b osv det gider jeg ikke blande mig i.

Vedrørende Janhp og Thomas test så for det mig  op i det røde felt fordi det ikke peger på noget som helst konstruktivt omkring hifi, det drejer udelukkende om at  latterligøre andre og misinformere  og de har jo styr på det hele, så hvorfor. De havde med garanti ikke oploadet filerne hvis de selv havde kunne høre en lydforskel.

En anden ting som er medvirkende til at blodtrykket stiger er jeg ved 100% det ikke er som de siger i virkeligheden, enten er der ingen lydforskelle på noget  overhovedet , eller også er der lydforskelle på alt der er forskelligt mere eller mindre hørbart. her taler jeg ikke om DSP men kabler komponenter osv

Her er et referat af en blindtest (shootout) som blev kørt af Jan Nielsen som nogle måske  husker fra High fidelity,det er ikke den eneste test jeg har været involveret i  og fællesnævneren er at jeg har aldrig oplevet at der ikke har været lydforskelle.
Beskrivelsen ud fra et referat af Jan Nielsen, jeg deltog som sagt  selv i testen, og første gang det vindene kabel var tilsluttet var jeg ikke i tvivl om at det ville blive vinderen.

Deltager i testen var ca 20-30 personer kan ikke huske det nøjagtige antal.

"Blindtest" shootout af højttalerkabler .
Der var 8 sæt kabler i prisklassen fra et par hundrede kroner til ca. 30.000 for et sæt. Alle kabler lå først fremme så alle kunne se dem.
Kablerne blev her efter skjult og inddelt i 4 grupper med 2 i hver. To medlemmer, som ikke var med i lytte panelet, skiftede kablerne bag en afskærmning, så ingen kunne se hvad der blev koblet ind.

Nu sammenlignede vi så kabel A og B fra gruppe 1 og valgte det bedste kabel med simpel håndsoprækning (her ryger det videnskabelige jo nok).
Lyd niveauet var hele tiden konstant. Testen kørte så for alle de 4 gruppe og en vinder fra hver gruppe blev der fundet, Der var nu 4 kabler tilbage, og vi fik at vide hvilke kabler det var.

Med ny musik fortsatte en ny runde med 2 gruppe med hver to kabler i (A og B).
Igen kåring af det bedste kabel i hver gruppe, der var nu 2 kabler tilbage som vi også fik at vide hvad var. Alt var nu klar til den store grande finale.

Der blev igen testet blindt A og B og der blev byttet rundt på de 2 kabler 2 gange.
De to konkurrerede kabler var et NLE kabel og et Jorma No. 1 begge kabler i den dyrere ende. De billigere kabler var allerede blevet skilt fra i første runde.
Jorma kablet løb af med en relativ sikker sejr, der var stor enighed.

Jeg synes der var stor forskel på kablerne. Og resultatet var som man kunne forvente det ville blive inden testen begyndte.
Og vinderen kunne som sagt nemt udpeges allerede tidligt i forløbet."

Kan dette være en tilfældighed, kan det være indbildning, er det manipulation, kan det være fejlkonstruerede apparater, nej det mener jeg absolut ikke , jeg mener det var reelle lydforskelle, og ikke kun lydforskelle men i nogle tilfælde betydelige lydforskelle."



 
Man kunne prøve at se på, hvordan et højttalerkabels egenskaber påvirker den elektronik, det er tilsluttet.
Eks. Et effekttrin med spole i udgangen men uden zobelnetværk og en given højttaler spiller fint med 1,5 - 2,5 - 4 - 6 kvadrat standar kabel.
Tilslutter man så et eksotisk, flettet højttalerkabel med høj kapacitet, går nævnte forstærker i selvsving.
Så måske er den ændrede lyd (udover placebo) et resultat af måden, kablet påvirker elektronikken på, mere end at det er kablets
ledeevne/forskelligt metal der har indflydelse på lyden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden - 2 år 11 måneder siden #14370 af Thomas

Kan se meget går på jeg er det helt store problem, synes ærligtalt Thomas sidste indlæg taler helt for sig selv, det taler også helt for sig selv  at man melder sig ind i et forum udelukkende for svine mig til med noget der har nu vist sig at være en løgn , jeg har ikke været indblandet i nogle af de episoder som Thomas har ført  frem som som det helt scoop mod mig.

Ja rigtigt jeg melder mig på de emne og tråde som interessere mig ,det samme gør jeg på  ASR.
De emner  er lydforskelle, rigtige Hifi principper i forhold til at skabe naturtro gengivelse,  diverse elektronik spørgsmål, og elektronik konstruktion, Alt andet skal jeg nok holde mig fra. , om man skal vælge produkt a eller b osv det gider jeg ikke blande mig i.

Vedrørende Janhp og Thomas test så for det mig  op i det røde felt fordi det ikke peger på noget som helst konstruktivt omkring hifi, det drejer udelukkende om at  latterligøre andre og misinformere  og de har jo styr på det hele, så hvorfor. De havde med garanti ikke oploadet filerne hvis de selv havde kunne høre en lydforskel.

En anden ting som er medvirkende til at blodtrykket stiger er jeg ved 100% det ikke er som de siger i virkeligheden, enten er der ingen lydforskelle på noget  overhovedet , eller også er der lydforskelle på alt der er forskelligt mere eller mindre hørbart. her taler jeg ikke om DSP men kabler komponenter osv

Her er et referat af en blindtest (shootout) som blev kørt af Jan Nielsen som nogle måske  husker fra High fidelity,det er ikke den eneste test jeg har været involveret i  og fællesnævneren er at jeg har aldrig oplevet at der ikke har været lydforskelle.
Beskrivelsen ud fra et referat af Jan Nielsen, jeg deltog som sagt  selv i testen, og første gang det vindene kabel var tilsluttet var jeg ikke i tvivl om at det ville blive vinderen.

Deltager i testen var ca 20-30 personer kan ikke huske det nøjagtige antal.

"Blindtest" shootout af højttalerkabler .
Der var 8 sæt kabler i prisklassen fra et par hundrede kroner til ca. 30.000 for et sæt. Alle kabler lå først fremme så alle kunne se dem.
Kablerne blev her efter skjult og inddelt i 4 grupper med 2 i hver. To medlemmer, som ikke var med i lytte panelet, skiftede kablerne bag en afskærmning, så ingen kunne se hvad der blev koblet ind.

Nu sammenlignede vi så kabel A og B fra gruppe 1 og valgte det bedste kabel med simpel håndsoprækning (her ryger det videnskabelige jo nok).
Lyd niveauet var hele tiden konstant. Testen kørte så for alle de 4 gruppe og en vinder fra hver gruppe blev der fundet, Der var nu 4 kabler tilbage, og vi fik at vide hvilke kabler det var.

Med ny musik fortsatte en ny runde med 2 gruppe med hver to kabler i (A og B).
Igen kåring af det bedste kabel i hver gruppe, der var nu 2 kabler tilbage som vi også fik at vide hvad var. Alt var nu klar til den store grande finale.

Der blev igen testet blindt A og B og der blev byttet rundt på de 2 kabler 2 gange.
De to konkurrerede kabler var et NLE kabel og et Jorma No. 1 begge kabler i den dyrere ende. De billigere kabler var allerede blevet skilt fra i første runde.
Jorma kablet løb af med en relativ sikker sejr, der var stor enighed.

Jeg synes der var stor forskel på kablerne. Og resultatet var som man kunne forvente det ville blive inden testen begyndte.
Og vinderen kunne som sagt nemt udpeges allerede tidligt i forløbet."

Kan dette være en tilfældighed, kan det være indbildning, er det manipulation, kan det være fejlkonstruerede apparater, nej det mener jeg absolut ikke , jeg mener det var reelle lydforskelle, og ikke kun lydforskelle men i nogle tilfælde betydelige lydforskelle."







 
Ja ja det er fint Lydjørgen, der var også en fra high fidelity der hørte kæmpe forskel da der blev smidt nogle VDH ringe rundt omkring på gulvet i rummet,.
Nårh ja der var også et par stykker der blev lagt på højttalerne.
Fortsæt du endelig, du har endnu ikke forstået det jeg har skrevet, så fortsæt du dit skriveri i en uendelighed.
Dig kan man ikke forklare noget som helst

Måske et sidste forsøg som er ganske kort hjælper.
Der er forskel på ting men kan de høres kan de også måles - Og der er ting der kan måles som ikke kan høres
Jeg har aldrig påstået andet og det er præcis det samme der siges på ASR

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #14371 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Skal i bruge noget fra Hifi2you ?

Sjovt, du skriver det, NydMusik....
Husker da tydeligt fra entusiast-tråden, hvor jeg pointerede, at jeg var nået dertil, hvor jeg havde lyst til at være, og ud over en pickup
hist og pist, skuller der ikke længere skiftes noget ud i mit anlæg.
Du var da den største fortaler for, at jeg med den indstilling ikke var en rigtig entusiast.
Uanset mine fortællinger om 40+ års jagt på det, der for mig var det ultimative til at fremstille den illusion, jeg nyder i dag;
var det ifølge dig ikke godt nok. Om end hovedrystende og lidt "pisset af", så droppede jeg at fortsætte, da du for mig stod
som en person (ligesom LydJørgen) man ikke kan nå, hvis man ikke har den samme mening.
Når man skriver på et forum, er det svært at undgå sort-hvid elementer, og du tolker det sort-hvidt. Jeg er ikke stoppet 100%, og har f.eks. leget med Umik-1 + REW, og leger meget med indspilninger og frekvensjusteringer heraf. 
At du opfatter mig som en der ikke kan nåes, med mindre man har samme mening, ja, det er din opfattelse, og mon ikke vi begge har dekader, mange, bag os i hi-fi verdenen, så nogen erfaring er der vel kommet ind. Vi lever begge fint videre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 11 måneder siden #14372 af Thomas

Sjovt, du skriver det, NydMusik....
Husker da tydeligt fra entusiast-tråden, hvor jeg pointerede, at jeg var nået dertil, hvor jeg havde lyst til at være, og ud over en pickup
hist og pist, skuller der ikke længere skiftes noget ud i mit anlæg.
Du var da den største fortaler for, at jeg med den indstilling ikke var en rigtig entusiast.
Uanset mine fortællinger om 40+ års jagt på det, der for mig var det ultimative til at fremstille den illusion, jeg nyder i dag;
var det ifølge dig ikke godt nok. Om end hovedrystende og lidt "pisset af", så droppede jeg at fortsætte, da du for mig stod
som en person (ligesom LydJørgen) man ikke kan nå, hvis man ikke har den samme mening.
Når man skriver på et forum, er det svært at undgå sort-hvid elementer, og du tolker det sort-hvidt. Jeg er ikke stoppet 100%, og har f.eks. leget med Umik-1 + REW, og leger meget med indspilninger og frekvensjusteringer heraf. 
At du opfatter mig som en der ikke kan nåes, med mindre man har samme mening, ja, det er din opfattelse, og mon ikke vi begge har dekader, mange, bag os i hi-fi verdenen, så nogen erfaring er der vel kommet ind. Vi lever begge fint videre.
Ja det er ret svært at være vellidt af alle og enige med alle, men jeg kan fortælle dig at det er meget sværere at give alle ret og det er lidt det der forlanges af mig.
Nå nok om det, det er dødt, ingen gider deltage og den tager jeg på mig med et smil. Det er trods alt bare hifi og et forum.
Skal hifi2you køre videre, hvad der nok ikke er nogen grund til, må jeg bare skrive for mig selv men det gør det nok en del nemmere :-D
 

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum