HiFi2you Banner11

Delfilter performens...

Mere
7 år 1 uge siden #5283 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Delfilter performens...
Blog/forum ? Tjae det går vel ud på et med mindre det er for at lave penge - Begge steder kan der skrives og svares.
Men jo, selvfølgelig kan man da anvise osv men det kan vel gøres uden at nedgøre alt andet ?
Ja hvad ved jeg :blush: Er der 34 der synes at en forstærker spiller godt eller rigtig godt og en enkelt eller 2 der synes den er bovlam med retning mod det elendige, så ville jeg nok forvente en forklaring på hvorfor en eller 2-3 stykker synes den er så elendig når 34 andre synes det er tæt på det bedste de har hørt.
Måske forventer jeg for meget og derfor slår jeg også i bakgear og "nøjes" med alt andet end mit eget her på denne side ;-)

Men nok om det, nu vil jeg da håbe at Stiv kommer tilbage til hans tråd :cheer:

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kaj.
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 uge siden #5285 af Kaj.
Besvaret af Kaj. på emne Delfilter performens...

Ribbontweeter skrev: ...... nu vil jeg da håbe at Stiv kommer tilbage til hans tråd :cheer:


Det gør han, men der skal jo også være plads til - tid til - andet end elektronik. Og så mangler han jo at modtage nogle komponenter for at komme videre med projektet ......... Jeg venter spændt på resultatet .

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kjeldsen
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 uge siden #5287 af Kjeldsen
Besvaret af Kjeldsen på emne Delfilter performens...

Kaj. skrev:

Ribbontweeter skrev: ...... nu vil jeg da håbe at Stiv kommer tilbage til hans tråd :cheer:


Det gør han, men der skal jo også være plads til - tid til - andet end elektronik. Og så mangler han jo at modtage nogle komponenter for at komme videre med projektet ......... Jeg venter spændt på resultatet .


Stiv hvad er det du mangler. Jeg har stumper liggende fra gamle projekter. Jeg giver dem gerne væk til et godt formål

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum