HiFi2you Banner11

Virkelighedens Dynamik kontra -->>

Mere
5 år 4 måneder siden - 5 år 4 måneder siden #10617 af Thomas
Mht tromme spil så er hende her min klare favorit - Hun får alt til at se så legende let ud :-)

MEYTAL COHEN




_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 måneder siden #10618 af Miki

Kaj. skrev: Når man alligevel ikke kan optage og gengive den fulde dynamik, så nyd energien Sina lægger i trommerne.





Enjoy ..


Befriende, at selv en hardcore audiofil kan lytte til rimeligt komprimeret lyd og nyde det.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 måneder siden #10619 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Virkelighedens Dynamik kontra -->>

Thomas skrev: Mht tromme spil så er hende her min klare favorit - Hun får alt til at se så legende let ud :-)

MEYTAL COHEN

Joh, unge Thomas. Du skriver om hende "tromme spil", men jeg synes hun er en trommeSLAGER, som rigtig mange i rytmisk musik er - de slår lige hårdt hele tiden. Trommespillere finder man næsten kun i blues og især i jazz. Prøv at lytte til Joe Morello, og Chester Thompson i Weather Reports Gibraltar. Der får du trommeSPIL ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 4 måneder siden #10620 af Thomas

Nydmusik skrev:

Thomas skrev: Mht tromme spil så er hende her min klare favorit - Hun får alt til at se så legende let ud :-)

MEYTAL COHEN

Joh, unge Thomas. Du skriver om hende "tromme spil", men jeg synes hun er en trommeSLAGER, som rigtig mange i rytmisk musik er - de slår lige hårdt hele tiden. Trommespillere finder man næsten kun i blues og især i jazz. Prøv at lytte til Joe Morello, og Chester Thompson i Weather Reports Gibraltar. Der får du trommeSPIL ;-)


Først en stor tak for at du kalder mig ung :-D :-D Og ja selvfølgelig er det trommeslager ;-)
Og jeg prøver da at lytte til de nævnte ;-)


_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum