HiFi2you Banner11

Test på ny

Mere
2 år 2 måneder siden - 2 år 2 måneder siden #15811 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Test på ny

Mappe 3 rammer du helt rigtigt, men også helt forkert (og det er du bestemt ikke ene om) idet du vælger nr 3 som den bedste og det er så originalfilen der ikke er rørt ved, men du skriver at nr 5 er som nummer 3 og det er faktisk den fil der har været det hele igennem. Ja, det er kraftedeme godt nok grinagtigt, men det viser bare hvor meget jeg kan høre!

Nej den røde sætning bør nok mere være: Det viser bare hvad man / mennesket kan høre og netop derfor synes jeg at meget af det der skrives om på diverse fora, er noget vrøvl.
Du er slet ikke ene om at høre det du gjorde. Der er 3 udover mig selv der dumpede lige i, de er så ikke på nogle fora fordi interessen for hifi ikke er SÅ stor.

Der er så uhyggelig mange ting der bliver beskrevet som forbedringer, ændringer osv, som man ganske enkelt ikke er i stand til at opfange, men som den enkelte oplever og mest fordi man ved hvad der er gjort, eller endnu værre selv har lavet ændringen.

Jeg forstår faktisk ikke at der ikke er flere der kan se det "problem", især blandt dem der har viden om elektronikken osv som gerne vil kende sandheden.

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 2 måneder siden #15815 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Test på ny

Jeg har fået eLabs Tomahawk, som bla. er meget mere levende og velopløst i den dybeste bund, og det er med til at opleve forskelle i filerne i 3. mappe. Jeg er ret så overrasket over forskellene på denne effektforstærker og så eLabs bigFOOT, og mht. frihed, opløsning, dynamik og blødhed.

Hvad kører den nye effektforstærker med af strømforsyning ? Er det den der blev brugt i din den gamle ?

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #15816 af
Besvaret af på emne Test på ny

Jeg har fået eLabs Tomahawk, som bla. er meget mere levende og velopløst i den dybeste bund, og det er med til at opleve forskelle i filerne i 3. mappe. Jeg er ret så overrasket over forskellene på denne effektforstærker og så eLabs bigFOOT, og mht. frihed, opløsning, dynamik og blødhed.

Hvad kører den nye effektforstærker med af strømforsyning ? Er det den der blev brugt i din den gamle ?

Så vidt jeg ved, er det en ret almindelig lineær power supply - det er det også i den tidligere forstærker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 2 måneder siden - 2 år 2 måneder siden #15817 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Test på ny

Jeg har fået eLabs Tomahawk, som bla. er meget mere levende og velopløst i den dybeste bund, og det er med til at opleve forskelle i filerne i 3. mappe. Jeg er ret så overrasket over forskellene på denne effektforstærker og så eLabs bigFOOT, og mht. frihed, opløsning, dynamik og blødhed.

Hvad kører den nye effektforstærker med af strømforsyning ? Er det den der blev brugt i din den gamle ?


Så vidt jeg ved, er det en ret almindelig lineær power supply - det er det også i den tidligere forstærker.

Ok ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
2 år 1 måned siden #15885 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Test på ny
Der er flere udefra der også gerne vil lytte til de 3 mapper, så derfor er posen rystet og numrene i en anden rækkefølge, da man ellers bare kan kigge i tråden og finde resultatet.
Der er ikke ændret andet en nummeret på filen, så x1 f.eks er blevet til x2 osv

_________________________________________________________________________________________________________
Fantastiske undvigelser og fortællinger :-D
Utrolige evner til at snyde sig selv :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gæst
  • Gæst
2 år 1 måned siden #15888 af
Besvaret af på emne Test på ny

Der er flere udefra der også gerne vil lytte til de 3 mapper, så derfor er posen rystet og numrene i en anden rækkefølge, da man ellers bare kan kigge i tråden og finde resultatet.
Der er ikke ændret andet en nummeret på filen, så x1 f.eks er blevet til x2 osv

Fedt at der er flere der vil prøve at foretage denne rigtig blindtest - og under helt hjemmelige og velkendte forhold, og helt alene. Det kan være med til at fjerne woodoo fra mange af de dyre high-end produkter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum