HiFi2you Banner11

Mellem PC og hifi setup

Mere
4 år 3 uger siden #12796 af Mortenhoe
Besvaret af Mortenhoe på emne Mellem PC og hifi setup
Puha, til prisen, og så plus et par hundrede procent i markup, så gætter jeg på der hverken sidder xmos eller amanero i den boks :-) Jeg vil stadig slå et slag for XMOS.

Gode krystaller.
www.aliexpress.com/item/32963908029.html...t.0.0.46236b78KAj09u

Mindre gode krystaller men med en lille D/A konverter fra Asahi Kasei.
www.aliexpress.com/item/32901608174.html...t.0.0.46236b78KAj09u

En lidt anderledes implementering, dog med samme krystaller som i de helt billige udgaver
www.aliexpress.com/item/33040042810.html...t.0.0.46236b78KAj09u

og så sidst den helt billige implementering uden mulighed for ekstern strømforsyning uden modifikation. Dog denne jeg har og er ret tilfreds med. Ville nok fungere godt med din iFi:
www.aliexpress.com/item/32955730994.html...t.0.0.46236b78KAj09u

Undskyld for alle kina links.

Elektrikeren.
Mortenhoe på Hoved-fi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 uger siden - 4 år 3 uger siden #12797 af Mortenhoe
Besvaret af Mortenhoe på emne Mellem PC og hifi setup
Europa:
Code:
https://www.ebay.com/itm/Mini-XMOS-USB-DAC-Digital-Analog-Wandler-SPDIF-Converter-Headphone-Amp-DSD-384K/254154130041 Den lille billige her uden DAC, og uden mulighed for ekstern strøm(udover din iFi) ser da også spændende ud. Har dog ingen erfaring med den. Har dog flere gange læst godt om den ovenover på head-fi https://www.ebay.com/itm/USB-to-SPDIF-Converter-XMOS-XU208-Audio-Interface-Recording-Coaxial-Optical-DSD/272284248016

Edit: Jeg har haft flere små klasse d forstærkere og bluetooth print fra DoUK og læst meget godt om dem. Men derfra og så til at udtale mig om ovenstående er der lidt langt :-)

Elektrikeren.
Mortenhoe på Hoved-fi
Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved Mortenhoe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 uger siden #12798 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Mellem PC og hifi setup

Mortenhoe skrev: Europa:

Code:
https://www.ebay.com/itm/Mini-XMOS-USB-DAC-Digital-Analog-Wandler-SPDIF-Converter-Headphone-Amp-DSD-384K/254154130041 Den lille billige her uden DAC, og uden mulighed for ekstern strøm(udover din iFi) ser da også spændende ud. Har dog ingen erfaring med den. Har dog flere gange læst godt om den ovenover på head-fi https://www.ebay.com/itm/USB-to-SPDIF-Converter-XMOS-XU208-Audio-Interface-Recording-Coaxial-Optical-DSD/272284248016

Edit: Jeg har haft flere små klasse d forstærkere og bluetooth print fra DoUK og læst meget godt om dem. Men derfra og så til at udtale mig om ovenstående er der lidt langt :-)


Det er da bare ok !
Og du skal da ikke undskylde for mange (kina) link, det er da bare at poste løs ;-)

_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 3 uger siden #12799 af Mortenhoe
Besvaret af Mortenhoe på emne Mellem PC og hifi setup
Jeg er blevet lidt lun på den lille DoUK U2. Jeg har dog absolut intet at bruge den til, da både min S6 og Stream Magic allerede har xmos integreret. Jeg brugte mit lille xmos print da jeg stadig havde min R-2R DAC. Jeg kan dog finde absolut ingen reviews af den. Der er lidt, men ikke særligt dybdegående på Amazon. Den får lidt skæld ud for kompatibilitet, men det er nok nærmere mangel på evner, da XMOS er fuldstændig plug and play i dag. Mindes godt da det var noget bøvl.

Elektrikeren.
Mortenhoe på Hoved-fi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 2 uger siden #12800 af Mortenhoe
Besvaret af Mortenhoe på emne Mellem PC og hifi setup
Thomas PM.

Elektrikeren.
Mortenhoe på Hoved-fi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 2 uger siden - 4 år 2 uger siden #12802 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Mellem PC og hifi setup
Nu har jeg fået mig sådan en her, så må vi se hvordan der gør sig, det er jo i den billige ende :whistle:

www.av-cables.dk/coaxial-digital-convert...3EAQYASABEgLGl_D_BwE

_________________________________________________________________________________________________________
moeberg.dk/saadan-genkender-du-narcissist/
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum